Muut palvelut

Muut palvelut

Menestyäkseen rekrytoinnissa tarvitaan muutakin kuin aikaa ja prosessi. Onnistuminen vaatii jaetun ymmärryksen siitä, miltä laadukas rekrytointi tänä päivänä näyttää. Tuemme yrityksiä monipuolisesti rekrytoinnin, työnantajakuvan ja HR-asioiden ympärillä alkaen kevyistä valmennuksista konkreettisiin toimintasuunnitelmiin – toimialoista riippumatta.

Esimerkkejä asiakkaidemme tarpeista ja tavoitteista

Toteutamme rekrytointia itsenäisesti, mutta kaipaamme tukea prosessin tiettyihin vaiheisiin

Kaipaamme selkeän suunnitelman ja tavoitteet työnantajakuvan kehittämiselle

Haluamme nostaa oman rekrytointimme tekemistä uudelle tasolle ja lisätä rekrytoinnin ymmärrystä organisaation sisällä

Oman HR-tiimimme kädet ovat täynnä ja tarvitsemme lisäresurssin asioiden systemaattiseen edistämiseen

Kalju partainen mies hymyilee ja katsoo oikealle, yllään sininen kuviollinen lyhythihainen paita ja kultainen rannekello. Hän seisoo valkoista taustaa vasten kädet ristissä edessään.
Itsevarma mies, jolla on siististi muotoillut hiukset ja leikattu parta, on pukeutunut tummaan bleiseriin ja valkoiseen paitaan. Hän seisoo modernia mustaa taustaa vasten vinovalkoisilla viivoilla ja katsoo hieman sivulle hymyillen.

Esimerkkejä töidemme lopputuloksista

  • rekrytoinnin nopeampi läpimenoaika

  • rekrytointikustannusten pienentyminen

  • korkeampi hakijatyytyväisyys

  • vaihtuvuuden vähentyminen

  • selkeä suunnitelma yrityksen tunnettuuden ja työnantajakuvan kehittämiseksi

Palveluitamme

Second Opinion

Profiilin määrittely, kärkiehdokkaiden arviointi, suosituksien tarkastaminen, valinnassa konsultointi.

Rekrytointiprosessi 2.0

Toimiva rekrytointiprosessi sisältää selkeät tavoitteet ja on rakennettu palvelemaan molempia osapuolia – työnhakijaa ja työnantajaa.

Se tehostaa tekemistä, sisältää selkeät vastuut ja luo hyvää työnantajakuvaa. Workshopissa keskitytään hyvän rekrytointiprosessin osa-alueisiin ja tavoitteiden asettamiseen. Lopputuloksena saatte rekrytointiprosessin kuvattuna dokumenttina.

Tehokas myynti LinkedInin kautta

Kohderyhmä: myyjät, yrittäjät, kaikille jotka haluavat tehdä kauppaa LinkedInin avulla

Koulutus läpikäy LinkedIn myynnin kolme peruspilaria: Oman LinkedIn profiilin, tehokkaan verkostoitumisen ja LinkedIn sisällön tuotannon. Koulutus näyttää konkreettisten esimerkkien kautta miten Nawialla ollaan onnistuttu tuottamaan LinkedInin avulla yli puolen miljoonan euron edestä myyntiä.

Koulutuksen tavoitteena on opastaa osallistuja LinkedIn myynnin polulle tehden outbound myynnistä helpompaa ja tuoden ajan saatossa enemmän inbound kauppaa.

Haastattelukoulutus

Workshopin muodossa toteuttava koulutus antaa eväät ammattimaisen ja innostavan haastattelukokemuksen luomiseen.

Keskitymme haastatteluun rakenteeseen, tekniikoihin ja keskustelun luontevaan kuljettamiseen tavoitteet huomioiden.

Miten rekrytoijat etsivät osaajia LinkedInistä

Koulutus näyttää aitojen esimerkkien kautta miten rekrytoijat etsivät osaajia LinkedInistä maksullisten rekrytointitiliensä kautta.

Koulutus näyttää mitkä tekijät nostavat LinkedIn käyttäjän profiilin korkealle hakutuloksissa, jota kautta käyttäjät nostavat todennäköisyyksiään tulla löydetyksi rekrytoijien toimesta. Koulutus näyttää myös vinkkejä omaan LinkedIn profiiliin ja verkostoitumiseen työnhaun näkökulmasta.

Työnantajakuvan toimintasuunnitelma

Onko haasteenne tunnettuuden puute tai liian suuri vaihtuvuus? Keitä tavoittelemme, mistä kanavista ja miten? Työnantajakuvan kehittäminen alkaa nykytilanteen ymmärtämisellä, josta siirrytään tavoitteiden asettamiseen ja toimintasuunnitelman rakentamiseen. Palvelumme sisältää esikyselyn, workshopin, johtopäätökset sekä konkreettisen toimintasuunnitelman.

Haluatko kuulla lisää?